Vođenje kotlovnice

Nabava goriva za kotlovnicu i raspodjela utroška grijanja, prema modelu koji je izabrala zgrada, djelatnost je po kojoj smo poznali prepoznatljivi, tako da je većina zgrada koje imaju svoju kotlovnicu, svoje povjerenje dala nama. Preuzimanjem dijela kotlovnica došlo se do znatnih ušteda, a najveći učinak postignut je time da ista osoba ( pravna ili fizička ) ne može biti i nabavljač energenta i osoba koja nadzire potrošnju odnosno daje podatke o potrošnji. U lancu djelatnosti upravitelj vrši nabavu i raspodjelu utroška a osobe iz zgrade ( ili zgrada, u slučaju da više zgrada ima suvlasništvo nad jednom kotlovnicom ) nadziru prijem energenta i potrošnju u kotlovnici. Pojačanim nadzorom povećala se učinkovitost i smanjenje troška.

Prikupljanje sredstava za čišćenje zgrada

Čišćenje zajedničkih dijelova zgrade nije djelatnost upravljanja zgradom, ali je neodvojiva od njenog redovitog funkcioniranja. Naplata alikvotnih ( linearnih ) udjela vrši se zajedno sa sredstvima pričuve, čime se suvlasnici oslobađaju jednog troška provizije po uplatnici, a što za veće zgrade nije zanemarujući iznos na godišnjoj razini. Istovremeno izvođači su zaštićeni od neplatiša a upravitelj vodi postupak prinudne naplate uz sredstva pričuve, što opet u konačnici daje smanjenje troška postupka.

Održavanje okoliša i zelenila zemljišta koje pripada zgradi

Novi objekti sa manjim brojem prostora ( 4-8 ) najčešće su građeni na zemljištu koje je suvlasništvo ( a ne javna površina ili gradsko zemljište ). Takve površine traže održavanje zelenila i okoliša zgrade, pa se pred osobe koje vode zgradu postavlja obveza zaključivanja ugovora o održavanju okoliša i zelenila. To traži i prikupljanje sredstava za tu namjenu, a i plaćanje usluge prema izvršitelju. U tom dijelu aktivnosti ostvaruje se suradnja sa lokalnim tvrtkama, a upravitelj preuzima obvezu naplate i plasiranja sredstava.