Ugovor o upravljanju zgradom uređuje odnose suvlasnika i upravitelja zgrade a osobito:

  • opseg poslova redovitog održavanja zajedničkih dijelova i uređaja zgrade, u graditeljskom i funkcionalnom stanju, nužnom za normalno korištenje,
  • obvezu obavljanja povremenog i godišnjeg pregleda nekretnine te zapisniku o istom,
  • obvezu utvrđivanja visine sredstava pričuve koju snosi pojedini suvlasnik,
  • obvezu raspoređivanja i drugih troškova nekretnine na suvlasnike, naplaćivanja dugovanja te redovitog podmirivanja troškova prema trećim osobama, sukladno sredstvima kojima raspolaže,
  • obvezu polaganja računa svakom suvlasniku na prikladan način o poslovanju u prethodnoj kalendarskoj godini, najkasnije do 30 lipnja svake godine,
  • izradu plana predviđenih poslova održavanja i poboljšica na zgradi, kao i predvidivih troškova i opterećenja u narednoj kalendarskoj godini ( godišnji program ) ili za višegodišnje razdoblje,
  • obvezu prikupljanja više ponuda za poslove održavanja koji se ponavljaju u razmacima duljim od jedne godine.

Ugovor o upravljanju na snazi je kada je potpisan od ovlaštenog predstavnika suvlasnika i predstavnika izabranog upravitelja zgrade. Ugovor stupa na snagu prvoga dana u mjesecu koji slijedi potpisu ugovora. Ugovor o upravljanju, bez obzira da li je zaključen na određeno ili neodređeno vrijeme, raskidiv je u roku koji ne može biti dulji od 3 mjeseca, niti kraći od jednog mjeseca. Za raskid ugovora ugovorne strane ne moraju navesti razlog raskida istog. Raskid Ugovora o upravljanju na snazi je zadnji dan mjeseca koji je naveden kao zadnji mjesec otkaznog roka. Ako se ugovor o upravljanju raskida sporazumno, onda vrijede odredbe raskida navedene tim sporazumom.